Bases per a participar-hi


1. Participants
- Podran participar totes aquelles persones que tinguin una bateria i coneixements musicals suficients per interpretar las peces del programa (nivell mig).
- El nombre màxim de participants és de 100.

2. Edat dels participants
- L’edat mínima per participar és de 6 anys.
- L’edat màxima per participar és de 100 anys.
- Aquells participants menors d’edat hauran d’anar acompanyats d’un tutor o persona responsable.

3. Instrument i altres
- Cada participant ha de portar la seva bateria acústica, les partitures impreses, faristol, pinces per fixar les partitures, i moqueta o estora per delimitar el seu espai.
- L’espai reservat per cara músic serà de 2m x 2m.
- Cada participant es fa responsable del seu instrument.

4. Vestuari
- L’organització farà entrega de la camiseta del Festival a cada participant.
- Per tal de donar uniformitat a l’espectacle els participants hauran de portar la camiseta durant l’actuació.

5. Vehicles
- Cada participant disposarà d’una plaça d’aparcament.
- Per una bona organització és imprecindible indicar en el formulari el tipus de vehicle (cotxe, furgoneta, etc.).
- Per accedir a l’aparcament gratuït el participant s’haurà d’identificar amb el DNI.
- La plaça d’aparcament estarà disponible des de les 15 hores fins a les 24 hores.

6. Seqüència de l’esdeveniment
- De les 15h a les 16:15h: arribada dels participants a Canet de Mar i muntatge de la bateria (abans de transportar l’instrument és imprescindible localitzar el lloc previamente assignat per l’organització i col.locar la moqueta o estora).
Pel bon funcionament de l'espectacle queda terminantment prohibit tocar la bateria a partir de les 17h.
- De 16:15 a 16:30h:
Concentració de tots els participants i repàs de tota la normativa i  música de l’esdeveniment amb els directors musicals.
Entrega de la camiseta oficial de l’esdeveniment a cada participant.
Entrega de tiquets per a begudes i entrepans.
- 16:30 a 19:15h: activitats paral.leles pendents de concretar per als participants de l'esdeveniment.
- A les 19:20h: presentació de l’esdeveniment i parlament del President de l’Associació Cultural Plataforma Odèon (ACPO).
- De 19:30 a 20:30h: espectacle Bateries-agogó.
- De de 21 a 22h: Desmuntatge, i recollida de l’entrepà i aigua.


7. Preparació musical de l’espectacle
- La durada de l’espectacle serà de 45 minuts aproximadament.
- Cada participant podrà visualitzar les gravacions i descarregar les partitures del programa musical a través dels següents canals:
1. Facebook Auvisa: http://www.facebook.com/auvisashop
2. Bloc del Bateries Agogó: http://bateriesagogo.blogspot.com.es/
- Cadascun dels ritmes del programa estan pensats en diferents nivells de dificultat.
- Cada músic haruà de triar el nivell en el que es senti més còmode tocant.
- L’organització posa a disposició del participant un telèfon de contacte (veure Contacte del bloc) per a consultes de tipus musical.
- Abans del dia 2 de Juny es planificarà un assaig general (es comunicarà el dia, lloc i hora a través dels canals de comunicació habituals).

8. Inscripcions
- Per participar en l’esdeveniment és requisit indispensable l’acceptació de les bases.
- L’organització acceptarà cada sol.licitud per rigurós ordre d’inscripció.
- L´únic canal d’inscripció és a través del formulari web que trobareu a:
1. Facebook Auvisa: http://www.facebook.com/auvisashop
2. Bloc del Bateries Agogó: http://bateriesagogo.blogspot.com.es/
- La data límit d’inscripció és l’5 de maig de 2012.

9. Canals de comunicació
- L'organització es reserva el dret de modificar qualsevol aspecte de l'acte.
- És imprescindible que el participant consulti el correu electrònic facilitat en el formulari d’inscipció, doncs serà un canal de comuncació bàsic per informar de qualsevol canvi o ajust de l’espectacle.
- El bloc del Bateries Agogó estarà permanentment actualitzat amb les notícies d’útlima hora. És necessari que el visiteu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada